مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

 

 

مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

ما انسان‌ها همیشه به دنبال روشی برای پاسخ‌گویی به سوالات خود بوده‌ایم. استفاده درست از اینترنت و بهره‌گیری از خدمات اینترنتی موجب شده تا با کمترین زمان و هزینه‌ی ممکن نیازهای خود را برطرف کنیم. انتخاب سرویس و خدمات از محلی که در آن هستید دسترسی سریع به مشاور، امکان دریافت مشاوره در تمامی ساعات روز، امکان ارسال مدارک، فیلم، صدا، تصویر و ذخیره‌سازی آن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان از جمله مزایای استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین است.

مشاوره حقوقی آنلاین و نیاز به مشاوره در اشخاص حقیقی و حقوقی

پیش از اقدام به هر کاری بهتر است با یک وکیل حرفه‌ای و زبده مشورت کرده و سپس کار خود را آغاز کنید. همانطور که می‌دانید و بارها شنیده‌اید، هزاران موسسه حقوقی اقدام به مشاوره کرده‌اند. شاید برای شما جالب باشد که تنها مشورت با یک وکیل خبره و استفاده از تجربیات او تا چه اندازه می‌تواند حقوق شما را حفظ کند. تجربه و مهارت یک وکیل حرفه‌ای در تخصص خود بزرگترین مزیتی است که به آن دسترسی پیدا خواهد کرد. مشاور حقوقی فردی است که از تمامی قوانین و مقررات حقوقی آگاه است و با استفاده از قدرت تحلیل مسائل می‌تواند راهنمایی های لازم را به افراد حقوقی و حقیقی ارائه کند.

همه امور حقوقی اعم از تنظیم قرارداد، مشاوره درباره قوانین کیفری، چک و سفته، موارد حقوقی و خانواده، تنظیم دادخواست و لایحه و هر نوع مشاوره‌ای در حیطه وظایف مشاور حقوقی قرار می‌گیرد.

درک درست از قوانین در دادگاه لازمه هر مشاوره حقوقی است. مشاور حقوقی می‌توانند مشتری را به حق خود برساند. بدون کارشناس حقوقی یا وکیل استفاده از قوانین بسیار دشوار است؛ چرا که قوانین با ادبیات حقوقی خاصی نگاشته می‌شود که استفاده از آن نیاز به مهارت تخصصی دارد. مشاوره با وکلای حقوقی به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین زمان و هزینه ممکن مسائل حقوقی را رفع کنید.

مزایای استفاده از مشاور حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین یک خدمت جدید است که توسط آن کاربران از راه دور و تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند اطلاعات خود را ثبت و نسبت به دریافت پاسخ اقدام نمایند. این خدمت جدید باعث شده تا:‌

  • نیاز به رفت و آمد کمتر شود
  • هزینه‌ها پایین‌تر بیاید
  • دسترسی آسان‌تر شود
  • محدودیت‌های زمانی و مکانی حذف شود
  • شما از هر کجا که هستید می‌توانید از خدمات استفاده کنید
  • در دوره‌ی قرنطینه‌ی کرونا استفاده از مشاوره آنلاین، خطرات رفت و آمد و حضور در مکان‌های شلوغ را برای شما کمتر می‌کند.

دسته بندی های مشاوره آنلاین

در موسسه حقوقی تراز دسته بندی خدمات مشاوره آنلاین به شرح زیر می‌باشد:

  • خانواده
  • اراضی و املاک
  • قراردادها
  • اسناد تجاری
  • ارث و وصیت
  • حقوق کیفری
  • استارت‌آپ
  • شرکت‌ها
  • مالکیت کیفری
  • تجاری
  • کسب و کارها
  • و سایر مسائل حقوقی

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین بسیار کمتر از مشاوره حضوری است. آنلاین بودن و آمادگی همیشگی مشاوران باعث شده تا در زمان و وقت شما صرفه‌جویی شود.

هزینه مشاوره آنلاین بسته خدمتی که از وکلا دریافت می‌کنید، متفاوت است. مدت زمان استفاده از مشاوره، نوع مشکل حقوقی و پیچیدگی و … همه بر هزینه‌های آن تاثیر دارد.

برای مثال در پلتفرم حقوقی ترازو برخی از خدمات رایگان است و شما برای استفاده از سایت لازم نیست هیچ هزینه‌ای بپردازید. تنها هزینه آن داشتن یک بسته اینترنتی و اتصال به فضای آنلاین است.

در مواردی که خدمات غیر رایگان ارائه می‌شود اعضا یا کاربران باید ابتدا به سایت مراجعه کرده تقاضای دریافت خدمات کنند، سپس وارد درگاه شده و نسبت به واریز مبلغ اقدام نمایند. تقاضای ارائه خدمت به منزله آگاهی از قوانین سایت بوده  و لذا کاربران موظفند قبل از هرگونه ثبت تقاضا قوانین را به دقت مطالعه کنند و بعد از آن تقاضای خود را ثبت کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین ترازو

ترازو یک پلتفرم حقوقی هوشمند در ایران است که شامل یک تیم حرفه‌ای متشکل از بخش سئو و مارکتینگ می‌باشد. ایده اولیه ایجاد این مجموعه در سال ۱۳۹۵ مطرح شد. در سال ۱۳۹۷ به همت جمعی از وکلا و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مطرح ایرانی خدمات ترازو به جامعه معرفی شد. رسالت مدیران ترازو تامین رضایت حداکثری مشتریان است. خانواده ترازو تمام تلاش خود را در زمینه رضایت و آگاهی مشتریان انجام داده و در این راستا خدمات نوین و با کیفیتی ارائه داده است.

برای استفاده از خدمات ترازو به صورت آنلاین کافی است اسناد و مدارک، لایحه، دفاعیه و شکوائیه خود را از طریق اینترنت برای وکلای ما تنظیم کنید. برای این کار به آدرس اینترنتی ترازو به نشانی www.new.etarazoo.com مراجعه فرمایید.

چه چیزی ترازو را از سایرین متمایز کرده؟

تمرکز بر روی خدمات ویژه و معرفی پرونده‌های حقوقی به متخصصین حوزه، صداقت با مخاطبان و کاربران، رسیدگی به پرونده در تمام مراحل، دلسوزی و پیگیری مسائل تا رسیدن آنها به راه‌حل، تعرفه قیمت‌های بسیار پایین، اولویت گذاری رضایت کاربران و مشاورین، آموزش‌های رایگان همگانی از طریق درج مطالب و مقالات به روز در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی برای بالا بردن دانش عمومی و حل مشکلات حقوقی مردم از جمله خدمات متمایزی است که از طریق پلتفرم حقوقی ترازو ارائه می‌شود.

ضوابط و شرایط استفاده از خدمات

هر کس که از طریق اینترنت وارد سایت ترازو شده باشد، کاربر تلقی می‌شود و در صورتی که به عضویت سایت درآمده باشد عضو محسوب می‌شود. برای دریافت خدمات و مشاوره رایگان هیچ محدودیت سنی وجود ندارد؛ اما برای دریافت خدمات غیر رایگان لازم است که بالای ۱۸ سال سن داشته باشید.

برای استفاده از برخی سرویس‌های ترازو لازم است حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار باید دارای شرایط سنی مذکور باشید، آدرس، ایمیل و شماره تلفن همراه فعال داشته باشید.

تنظیم اوراق قضایی در مشاوره آنلاین

متقاضیانی که می‌خواهند خدماتی اینترنتی دریافت کنند باید در ابتدا در کمال صداقت و درستی اطلاعات و مدارک خود را در اختیار مشاوران قرار دهند و از کتمان حقایق خودداری کنند. چنانچه در هر مرحله عدم صداقت و درستی اطلاعات کشف شود، وکلا و مشاورین اختیار فسخ یک‌طرفه قرارداد را خواهند داشت. اگر بابت اطلاعات نادرست خسارتی وارد شود، جبران آن بر عهده مشتری خواهد بود.

اوراق قضایی شامل دادخواست‌ها و اظهارنامه‌های حقوقی، انواع شکوائیه، لایحه و امثال آن باید توسط وکیل انجام شود. پس از ارسال مدارک، وکیل مرتبط نسبت به تنظیم آنها اقدام کرده و چنانچه مشتریان در حین دریافت خدمات بنا به دلایل قانونی یا غیرقانونی از ادامه کار منصرف شوند باید کلیه خسارات را جبران کنند.

شرایط و نحوه تنظیم اوراق قضایی و مدارک مورد نیاز

شرایط و نحوه تنظیم اوراق قضایی مهمترین محتویات یک پرونده را در بر‌می‌گیرد و دارای اعتبار خاصی در رسیدگی‌های قضایی می‌باشد. موضوع مهم اینجاست که اوراق قضایی باید به صورت مکتوب و با‌ادبیات حقوقی و قانونی نوشته شود. نوع و نحوه‌ی تنظیم تأثیرگذار ممکن است سبب صدور رای به نفع شما شود. بهتر است اوراق قضایی علاوه بر نگارش دقیق به استناد مفاد قانون استدلال‌ها و دلایلی که نقش کلیدی در صدور رای را دارند باشد. عدم توجه به نکات حقوقی و نگارش اوراق قضایی در شکست و صدور رای بسیار موثر است.

در صورتی که پاسخ یا پرسش حقوقی دارید می توانید از طریق دکمه زیر آن را ثبت کنید. کارشناسان حقوقی ترازو در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۹۳ دیدگاه ثبت شده
جعفر آذر 11, 1400
پاسخ

سلام خسته نباشید من امروز یه مسافر زدم منتظر بودم سوار بشه یه پسره جوان از یه ماشین پیاده شد سه نفرمودند یکیشون پیاده شد اومد سمت من گفت آقا من مغازه داشتم جمع کردم صفحه کلاج رانا میفروشم مارک اصلی میخری منم دیدم قیمت خیلی مناسبه گول خوردم و خریدم بعدش رفتم خونه نگاه کردم دیدم اصلا صفحه کلاج خرابه شکسته کلا کهنه و داغون فقط شستن مشنبا کشیدن مارک اصلی ام پرچ کردن روش خاستم ببینم میشه کاری کرد یانه ازم ۳۰۰هزار باتاکید بحث پولش نیس ولی خیلی بهم فشار اومده که بجز من با صدنفره دیگه اینکارو میکنن چون زیاد بود از اون صفحه کلاج ها یکیشو من گول خوردم بقیه ام گول ارزون بودنشو خواهند خورد یه شماره کارت داد که اسم و مشخصات بانکی یه خانومی بود لطفا راهنمایی کنین آیا میشه کاری کرد.

پاسخ

سلام جعفر عزیز
مورد شما از موارد کلاهبرداریه و‌قابل شکایت. بهتره در ابتدا به کلانتری محل وقوع جرم مراجعه کنی و تشکیل پرونده بدی تا بتونن پیداشون بکنن

یاسر آذر 5, 1400
پاسخ

سلام همسرم درخواست طلاق داده وهیچ بهانه ای ازشرایط ۱۲گانه رونداره.ورازطریق کراهت اقدام کرده وبازهم هیچ بهانه ی نداره قاضی داورخواسته ایاداورهابه نتیجه ی سازش نرسندچه ری میدهد

پاسخ

سلام یاسر عزیز
اگر داورها به نتیجه برسند که ادامه زندگی برای زوجین ممکن نیست نظر خودشون رو به دادگاه اعلام میکنند و دادگاه بر اساس محتویات پرونده تصمیم میگیره و میتونه حکم به طلاق خلع بده یعنی همسر مالی رو به شما میده و شما اون رو طلاق میدید.
موفق باشید

عسگر کریمی قبادی آبان 28, 1400
پاسخ

با سلام پدر من ۱۲سال پیش فوت کرده اما مادرم در زمانی که پدرم بیمار بودو قبل از فوت پدرم از پدرم نوشته ای گرفته که مبنی براینکه تا زمانی که زنده است اختیار اموال بجا مانده از پدرم را دارد
میخاستم بدونم که آیا تازمانی که مادرم زنده باشد ما فرزندان آن مرحوم حق تقسیم ارثیه را نداریم
لطفا اگر راهی وجود دارد بفرمایید چون مادرم تمام اموالمان را نابود کرده و می‌کند
متشکرم

پاسخ

سلام عسگر عزیز
وصیت تا سقف یک سوم از اموال معتبره و بیش از اون متعلق به ورثه است و کسی نمیتونه مانع تقسیم ارث بشه
پس جدای از معذوریت های اخلاقیُ، شما میتونید تقاضای انحصار وراثت بکنید
موفق باشید

علی رزم آور آبان 13, 1400
پاسخ

عرض ادب و احترام
رای ونتیجه دادگاه تقسیم ترکه
صدور قرار رد دفتر است که بدلیل عدم ارائه مدارک پس از اخطارهای اعلام شده به خواهان، صادر شده است و پس از ده روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض میباشد.
این رای یعنی چه؟؟؟ و من بعنوان خوانده در این پرونده چه باید بکنم؟؟

از الطاف اساتید گرامی سپاسگذارم

کارشناس حقوقی آبان 23, 1400
پاسخ

علی عزیز سلام. با اطلاعات دریافت شده از شما به نظر می‌رسد پرونده به جهت عدم تکمیل مدارک توسط خواهان در مدت معین رد شده است.

عسگر کریمی قبادی آبان 28, 1400
پاسخ

من هنوز شکایت نکرده ام

پاسخ

حرف ما هم درباره شکایت طرف مقابل بود دوست عزیز
موفق باشید

صادق آبان 6, 1400
پاسخ

سلام وقتتون بخیر
فروشگاه اینترنتی موبایل در یک بازه زمانی ، قیمت جنس های خود را تخفیف اعمال کرده و نسبت به قیمت جنس در بازار ،قیمت پایین تری را اراِه کرده است به همین سبب من و حدود ۲۰۰ نفر به دلیل وجود به دست آوردن تخفیف بیشترمجاب به خرید از این فروشگاه کردیم که در سایت این فروشگاه قید شده بود بعد از سه روز کاری ارسال می شود اما با گذشت ده روز پاسخی دریافت نکردیم، در ادامه صاحب امتیاز فروشگاه در گروه واتساپی متشاکیان اعلام کرد نیاز به دو هفته زمان برای انجام سفارشات دارد اما بعد از گذشت این دو هفته نیز دیگر خبری از شخص نیست و پاسخ گو نیز نمی باشد
آیا این شخص کلاهبردار محسوب میشود ؟
ایا امکان شکایت کیفری از این شخص وجود دارد ؟
ایا برای این شخص رد مال صادر می شود ؟
لطفا در این زمینه راهنمایی بفرماییئ
خیلی ممنون

کارشناس حقوقی ترازو بهمن 20, 1400
پاسخ

سلام و وقت بخیر
اگر وعده های فروشنده واهی بوده و از همان ابتدا قصد فریب مشتریان را داشته کلاهبرداری محقق هست و با محکومیت به کلاهبرداری ملزم به رد مال میشه.
پیشنهاد میکنم در صورت صلاحدید از طریق لینک زیر با وکلای ما ارتباط برقرار کنین تا مدارک و مستندات شما رو بررسی کنن و دقیق تر شما رو راهنمایی کنن.
موفق باشید
مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

زهرا آبان 2, 1400
پاسخ

سلام من متولد۷۶هستم میخواستم بدونم میشه تاریخ تولدمو۷۹کنم، شواهد و مدارک هم ندارم اما از لحاظ ظاهری کوچکتر از سنم هستم، اگه به ثبت احوال مراجعه کنم میشه تغییرش داد یا خیر؟

پاسخ

سلام زهرای عزیز
خیر چنین چیزی ممکن نیست
موفق باشید

kashani مهر 3, 1400
پاسخ

سلام، اگر فردی که به کلاستروفوبیا یا همان تنگناهراسی مبتلاست، به حبس محکوم بشه، اجرای حکم به چه صورت هستش؟

پاسخ

سلام دوست عزیز
با توجه به نظر قاضی اجرای احکام و گرفتن نظریه پزشکی قانونی ممکنه حکم بطور موقت اجرا نشه ولی اگر تایید کنن که امکان اجرای حکم وجود نداره زندان رو به مجازات های دیگه تبدیل می کنند
موفق باشید

معصومه مهر 3, 1400
پاسخ

سواای داشتم از استاد
مادر من فوت شده چندین سال پیش و پدرم دوباره ازدواج و صاحب فرزند ‌
ایا بعد فوت پدرم ارثی به مادرم میرسه .اعم از مهریه و یا یک هشتم مال …یک هشتم طبق اموال زمان فوت مادرم محسوب میشه یا الان ؟

کارشناس حقوقی مهر 12, 1400
پاسخ

سلام دوست عزیز
خیر ارثیه تنها به افرادی تعلق خواهد گرفت که در زمان فوت متوفی، در قید حیات باشند. به همین دلیل به همسری که قبل از شوهرش فوت کرده ارثی تعلق نمی‌گیرد.
درمورد مهریه تا زمانیکه پدر شما در قید حیات باشند، شما و بقیه وراث مادرتون امکان دریافت مهریه مادر به میزان سهم هرکس از ارث مادر رو میتونین داشته باشید ازشون.

محسن آقائي مرداد 5, 1400
پاسخ

با سلام بنده عضو هیات امنای حسینیه ای هستم که دو ملک تجاری را به مستاجرین اجاره داده ولی مستاجرین به بهانه اختلاف هیات انا از پرداخت اجاره و تخلیه مورد اجاره استنکاف میکنند آیا ما میتوانیم محل اجاره را تا روشن شدن موضوع قفل کنیم؟

کارشناس حقوقی ترازو مرداد 7, 1400
پاسخ

سلام محسن عزیز
مستاجر مکلف هست ماهانه مبلع رو به حساب طرف قرارداد خود واریز کنه. با توجه به عدم اجرای تعهدات قراردادی می‌توانید درخواست تخلیه رو از شورای حب اختلاف بخواهید ولی نمی‌توانید به طور مستقیم اقدام و ملک رو قفل کنید.

مرزداران خرداد 23, 1400
پاسخ

سلام قبل از ثبت مشاوره یه سوال داشتم وکیلی که بهمون مشاوره میده اگه لازم شدوکالت هم انجام میده؟

کارشناس حقوقی ترازو خرداد 30, 1400
پاسخ

سلام دوست عزیز بله وکالت حضوری هم از خدمات ماست که از بخش معرفی وکیل میتونید دریافت کنید.