مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

 

 

مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

ما انسان‌ها همیشه به دنبال روشی برای پاسخ‌گویی به سوالات خود بوده‌ایم. استفاده درست از اینترنت و بهره‌گیری از خدمات اینترنتی موجب شده تا با کمترین زمان و هزینه‌ی ممکن نیازهای خود را برطرف کنیم. انتخاب سرویس و خدمات از محلی که در آن هستید دسترسی سریع به مشاور، امکان دریافت مشاوره در تمامی ساعات روز، امکان ارسال مدارک، فیلم، صدا، تصویر و ذخیره‌سازی آن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان از جمله مزایای استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین است.

مشاوره حقوقی آنلاین و نیاز به مشاوره در اشخاص حقیقی و حقوقی

پیش از اقدام به هر کاری بهتر است با یک وکیل حرفه‌ای و زبده مشورت کرده و سپس کار خود را آغاز کنید. همانطور که می‌دانید و بارها شنیده‌اید، هزاران موسسه حقوقی اقدام به مشاوره کرده‌اند. شاید برای شما جالب باشد که تنها مشورت با یک وکیل خبره و استفاده از تجربیات او تا چه اندازه می‌تواند حقوق شما را حفظ کند. تجربه و مهارت یک وکیل حرفه‌ای در تخصص خود بزرگترین مزیتی است که به آن دسترسی پیدا خواهد کرد. مشاور حقوقی فردی است که از تمامی قوانین و مقررات حقوقی آگاه است و با استفاده از قدرت تحلیل مسائل می‌تواند راهنمایی های لازم را به افراد حقوقی و حقیقی ارائه کند.

همه امور حقوقی اعم از تنظیم قرارداد، مشاوره درباره قوانین کیفری، چک و سفته، موارد حقوقی و خانواده، تنظیم دادخواست و لایحه و هر نوع مشاوره‌ای در حیطه وظایف مشاور حقوقی قرار می‌گیرد.

درک درست از قوانین در دادگاه لازمه هر مشاوره حقوقی است. مشاور حقوقی می‌توانند مشتری را به حق خود برساند. بدون کارشناس حقوقی یا وکیل استفاده از قوانین بسیار دشوار است؛ چرا که قوانین با ادبیات حقوقی خاصی نگاشته می‌شود که استفاده از آن نیاز به مهارت تخصصی دارد. مشاوره با وکلای حقوقی به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین زمان و هزینه ممکن مسائل حقوقی را رفع کنید.

مزایای استفاده از مشاور حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین یک خدمت جدید است که توسط آن کاربران از راه دور و تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند اطلاعات خود را ثبت و نسبت به دریافت پاسخ اقدام نمایند. این خدمت جدید باعث شده تا:‌

  • نیاز به رفت و آمد کمتر شود
  • هزینه‌ها پایین‌تر بیاید
  • دسترسی آسان‌تر شود
  • محدودیت‌های زمانی و مکانی حذف شود
  • شما از هر کجا که هستید می‌توانید از خدمات استفاده کنید
  • در دوره‌ی قرنطینه‌ی کرونا استفاده از مشاوره آنلاین، خطرات رفت و آمد و حضور در مکان‌های شلوغ را برای شما کمتر می‌کند.

دسته بندی های مشاوره آنلاین

در موسسه حقوقی تراز دسته بندی خدمات مشاوره آنلاین به شرح زیر می‌باشد:

  • خانواده
  • اراضی و املاک
  • قراردادها
  • اسناد تجاری
  • ارث و وصیت
  • حقوق کیفری
  • استارت‌آپ
  • شرکت‌ها
  • مالکیت کیفری
  • تجاری
  • کسب و کارها
  • و سایر مسائل حقوقی

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین بسیار کمتر از مشاوره حضوری است. آنلاین بودن و آمادگی همیشگی مشاوران باعث شده تا در زمان و وقت شما صرفه‌جویی شود.

هزینه مشاوره آنلاین بسته خدمتی که از وکلا دریافت می‌کنید، متفاوت است. مدت زمان استفاده از مشاوره، نوع مشکل حقوقی و پیچیدگی و … همه بر هزینه‌های آن تاثیر دارد.

برای مثال در پلتفرم حقوقی ترازو برخی از خدمات رایگان است و شما برای استفاده از سایت لازم نیست هیچ هزینه‌ای بپردازید. تنها هزینه آن داشتن یک بسته اینترنتی و اتصال به فضای آنلاین است.

در مواردی که خدمات غیر رایگان ارائه می‌شود اعضا یا کاربران باید ابتدا به سایت مراجعه کرده تقاضای دریافت خدمات کنند، سپس وارد درگاه شده و نسبت به واریز مبلغ اقدام نمایند. تقاضای ارائه خدمت به منزله آگاهی از قوانین سایت بوده  و لذا کاربران موظفند قبل از هرگونه ثبت تقاضا قوانین را به دقت مطالعه کنند و بعد از آن تقاضای خود را ثبت کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین ترازو

ترازو یک پلتفرم حقوقی هوشمند در ایران است که شامل یک تیم حرفه‌ای متشکل از بخش سئو و مارکتینگ می‌باشد. ایده اولیه ایجاد این مجموعه در سال ۱۳۹۵ مطرح شد. در سال ۱۳۹۷ به همت جمعی از وکلا و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مطرح ایرانی خدمات ترازو به جامعه معرفی شد. رسالت مدیران ترازو تامین رضایت حداکثری مشتریان است. خانواده ترازو تمام تلاش خود را در زمینه رضایت و آگاهی مشتریان انجام داده و در این راستا خدمات نوین و با کیفیتی ارائه داده است.

برای استفاده از خدمات ترازو به صورت آنلاین کافی است اسناد و مدارک، لایحه، دفاعیه و شکوائیه خود را از طریق اینترنت برای وکلای ما تنظیم کنید. برای این کار به آدرس اینترنتی ترازو به نشانی www.new.etarazoo.com مراجعه فرمایید.

چه چیزی ترازو را از سایرین متمایز کرده؟

تمرکز بر روی خدمات ویژه و معرفی پرونده‌های حقوقی به متخصصین حوزه، صداقت با مخاطبان و کاربران، رسیدگی به پرونده در تمام مراحل، دلسوزی و پیگیری مسائل تا رسیدن آنها به راه‌حل، تعرفه قیمت‌های بسیار پایین، اولویت گذاری رضایت کاربران و مشاورین، آموزش‌های رایگان همگانی از طریق درج مطالب و مقالات به روز در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی برای بالا بردن دانش عمومی و حل مشکلات حقوقی مردم از جمله خدمات متمایزی است که از طریق پلتفرم حقوقی ترازو ارائه می‌شود.

ضوابط و شرایط استفاده از خدمات

هر کس که از طریق اینترنت وارد سایت ترازو شده باشد، کاربر تلقی می‌شود و در صورتی که به عضویت سایت درآمده باشد عضو محسوب می‌شود. برای دریافت خدمات و مشاوره رایگان هیچ محدودیت سنی وجود ندارد؛ اما برای دریافت خدمات غیر رایگان لازم است که بالای ۱۸ سال سن داشته باشید.

برای استفاده از برخی سرویس‌های ترازو لازم است حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار باید دارای شرایط سنی مذکور باشید، آدرس، ایمیل و شماره تلفن همراه فعال داشته باشید.

تنظیم اوراق قضایی در مشاوره آنلاین

متقاضیانی که می‌خواهند خدماتی اینترنتی دریافت کنند باید در ابتدا در کمال صداقت و درستی اطلاعات و مدارک خود را در اختیار مشاوران قرار دهند و از کتمان حقایق خودداری کنند. چنانچه در هر مرحله عدم صداقت و درستی اطلاعات کشف شود، وکلا و مشاورین اختیار فسخ یک‌طرفه قرارداد را خواهند داشت. اگر بابت اطلاعات نادرست خسارتی وارد شود، جبران آن بر عهده مشتری خواهد بود.

اوراق قضایی شامل دادخواست‌ها و اظهارنامه‌های حقوقی، انواع شکوائیه، لایحه و امثال آن باید توسط وکیل انجام شود. پس از ارسال مدارک، وکیل مرتبط نسبت به تنظیم آنها اقدام کرده و چنانچه مشتریان در حین دریافت خدمات بنا به دلایل قانونی یا غیرقانونی از ادامه کار منصرف شوند باید کلیه خسارات را جبران کنند.

شرایط و نحوه تنظیم اوراق قضایی و مدارک مورد نیاز

شرایط و نحوه تنظیم اوراق قضایی مهمترین محتویات یک پرونده را در بر‌می‌گیرد و دارای اعتبار خاصی در رسیدگی‌های قضایی می‌باشد. موضوع مهم اینجاست که اوراق قضایی باید به صورت مکتوب و با‌ادبیات حقوقی و قانونی نوشته شود. نوع و نحوه‌ی تنظیم تأثیرگذار ممکن است سبب صدور رای به نفع شما شود. بهتر است اوراق قضایی علاوه بر نگارش دقیق به استناد مفاد قانون استدلال‌ها و دلایلی که نقش کلیدی در صدور رای را دارند باشد. عدم توجه به نکات حقوقی و نگارش اوراق قضایی در شکست و صدور رای بسیار موثر است.

در صورتی که پاسخ یا پرسش حقوقی دارید می توانید از طریق دکمه زیر آن را ثبت کنید. کارشناسان حقوقی ترازو در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳۷۴ دیدگاه ثبت شده
A,Z Zare 15 بهمن 1400
پاسخ

سلام از شماره ناشناسی پیامک به من زده شد که مقداری سکه قدیمی پیدا کردم و میخواهم بفروشم ایشان مرا به شهرستان کشاند و چهار عدد سکه تمام از من گرفت و سکه های قدیمی رو بمن داد بعد متوجه شدم همه سکه ها تقبلی است و من بلافاصله از ایشان شکایت کردم و فقط ی شماره تلفن از ایشون دارم و شکایتم رو تحویل آگاهی همان شهرستان دادم و گفتم که باید صبر کنی تا طرف گیر بیافته آیا وکیل بگیرم می‌تونم این روند رو سریع تر پیش ببرم و زودتر به پولم برسم ؟

کارشناس حقوقی ترازو 16 بهمن 1400
پاسخ

سلام و وقت بخیر.
قطعا وکیل دادگستری به عنوان یک فرد متخصص میتونه به شما کمک زیادی بکنه. پیشنهاد میکنم در صورت صلاحدید از طریق لینک زیر با وکلای ما ارتباط براقرار کنید تا مدارک شما مورد بررسی دقیق قرار بگیره.
مانا باشید
مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

ممد 21 اسفند 1400
پاسخ

من یک زمینی میخاستم بخرم ازشورا ودهیاراون منطقه خلاصه من خریدم و ۵۰میلون بهش دادم وباقیش قرارشدسربرج بدم ولی روزبعدش تازه یادم افتاد رفتم شهرسازی بهم گفتن زمین مال دولته ببندیش تخریبش میکنن حالا اون روزی یه بهانه میاره میشهذکمک کنی کجا برم وپول بهم میرسه یانه

کارشناس حقوقی ترازو 21 اسفند 1400
پاسخ

سلام و وقت بخیر محمد عزیز
در صورت تعلق مال به غیر میتونید تحت عنوان انتقال مال غیر شکایت کنید و وجه پرداختی و ضرر و زیان رو مطالبه کنید.
موفق باشید.

فریبا 12 بهمن 1400
پاسخ

سلام من دوساله ازشوهرم بدون اینکه طلاق بگیرم خونه ام را جداکردم ،ودخترم که ۱۷ سالشه بامنه وپسرم که ۲۲ سالشه جای پدرش ومن بخاطر بچهام طلاق نگرفتم وشوهرم وپسرم هم درخانه من درحال رفت وامد هستن ولی این درحالی هست که هیچ کمکی هم درخرج خانه وکرایه خانه به من نمیکند ،نفقه دخترم راهم نمیدهد من حکم رشد دخترم را از دادگاه گرفتم ،قاضی کاغذی به من داد حدود یکسال پیش که به دفترخدمات قضایی ببرم چون هزینه هاشو نداشتم نبردم ،الان میتونم دوباره اقدام کنم وچه مدارکی لازم دارم برای گرفتن نفقه دخترم واینکه چندباربرای طلاق توافقی رفتم ولی شوهرم بعدش از امدن پیش مشاورامتناع میکند وپاشودادگاه نمیزاره چطوری میتونم طلاق بگیرم ازش واینکه مهریه من ۵سکه هست میتونم اونم بگیرم ،ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ

سلام فریبای عزیز
نفقه فرزند رو میتونید از دادگاه تقاضا کنید البته خودش باید شکایت کنه نه شما
مهریه تون قابل وصوله حتی اگر طلاقی رخ نده
بهتره با وکلای ما به صورت انلاین از طریق لینک زیر مشاوره کنید تا بررسی بشه که چه راهی برای طلاق گرفتن وجود داره.موفق باشید
مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

رامین 23 دی 1400
پاسخ

سلام دایی من بجای مادرم زنش برد امضا کرده چیکار کنیم ممنون میشم

تورج 22 دی 1400
پاسخ

سلام وقت بخیر
من یه پرونده حقوقی محکوم شدم به پرداخت و اعسارم موافقت شد مدت یکساله دارم اعسار پرداخت میکنم الان چند ماهه یه شکایت جدید شاکی ازم انجام داده بابت فرار از دین ما یه خونه وارثی داریم که سه دنگ به نام مادرمه سه دنگ پدرم که فوت شده که توش با مادرم زندگی میکنم که هنوز پرونده حقوقی در جریان نبود ما وارثا زدیم سه دنگ پدرمو به نام مادرم الان تو دادگاه بدوی حکم بر علیه من صادر شده فرار از دین آخه من چیزی نداشتم که فرار از دین کنم ارثی تقسیم نشده اعتراض زدم تجدید نظر بازم حکم برعلیه من صادر شد الان میخام بدونم تو خونه ای که داریم زندگی میکنیم میتونه شاکی دست بزاره مزایده بزارت پولش وبگیره؟
بعد میخام بدونم آخه پس چرا برام اعسار گذاشتن من به کی بایدمراجعه کنم چی باید کنم برای مشکلم ممنون میشم کمک کنید الان به چه ارگانی میتونم پناه ببرم دیگه حق اعتراضم ندارم ما تو این خونه داریم زندگی میکنیم ..

سلام تورج عزیز
شما از ۳ دنگ پدری سهم میبردی و چون بنام مادر زدیدش این حکم صادر شده
پرونده شما به اطلاعات بیشتری برای راهنمایی نیاز داره که توصیه میکنم با وکلای ما در بخش مشاوره انلاین صحبت کنید. اینم لینکش
مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

پریسا 22 دی 1400
پاسخ

سلام چکی که ما(شرکتیا شخص حقوقی ) بابت ضمانت به کارفرما که اون هم شخص حقوقی هست دادیم رو پاس کرده من چه طور میتونم پولم و پس بگیرم

سلام پریسای عزیز
اگربر خلاف قرارداد چکرواجراگذاشته باشه میتونید به جرم خیانت در امانت ازش شکایت کنید و درخواست عودت مبلغ رو بدید
برای بررسی بیشتر توصیه میکنم با وکلای ما بصورت انلاین از طریق این لینک مشورت کنید
مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

رها 21 دی 1400
پاسخ

سلام وقت بخیر
من میخواستم بدونم از مردی که فرار کرده و خارج از ایران چطور میشه مهریه گرفت ایا از طریق مراجع قضایی خارج از کشور میشه اقدام کرد ؟

سلام رهای عزیز
اگر اموالی ازش سراغ دارید با مراجعه به اجرای ثبت میتونید مهریه رو بگیرید و اگر در همین جا هم شکایت کنید شکایت شما به محل ایشون در خارج از کشور ابلاغ میشه و دادگاه علهیش حکم صادر میکنه.
البته بدلیل پیچیدگی توصیه میکنم از طریق لینک زیر با وکلای ما مشورت کنید تا راه هموارتر بشه براتون
مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

Pouya 19 دی 1400
پاسخ

با سلام ،بنده سال ۹۹ در ازمون استخدامی قراردادی علوم پزشکی با سهمیه ایثارگران شرکت کردم ،زمانی که نتایج اعلام شد من جهت بررسی مدارک دعوت شده بودم ،نمره من ۵۶ بود و نمره اخرین فرد دعوت شده صفر بود ،با این احتساب بنده قبولیم نهایی بود منتها بعد از چند ماه نتایج نهایی اعلام شد ،بنده مردود شده بودم
از دانشگاه پیگیر که شدم بهم گفتن شما تو ذخیره ها بودی و اینو دانشگاه ازم پنهان کرده بود ، تو همون سال اتفاقا یه ازمون دیگه برگزار شد و بنده نظر به اینکه تصور میکردم تو ازمون قبلی ،قبول شدم متاسفانه برای ازمون دوم اصلا امادگی لازم رو نداشتم و همین باعث شد هر دو ازمون استخدامی رو از دست بدم
حالا میخام از اون فردی که مسول اینکار بود و حقیقت امر رو از من پنهان کرد شکایت کنم
شما وکلا محترم بگید ایا شکایت بنده به جا می باشد یا خیر ؟؟؟
با تشکر

کارشناس حقوقی ترازو 20 بهمن 1400
پاسخ

سلام و وقت بخیر پویای عزیز
فرایند آزمون های استخدامی با قبولی به اتمام نمیرسه و نیازمند مراحلی مثل مصاحبه و … هست و تا این مراحل تموم نشه هیچ تضمینی برای استخدام وجود نداره.
موفق باشید

نیما 21 بهمن 1400
پاسخ

سلام بعد ۱۰ سال زندگی یکی از اقوام نزدیک ما فهمیده به صورت تلفنی خانمش با خواستگار قبلیش ارتباط تلفنی داشته و…. شاید بیشتر تا اینکه یکبار متوجه شدیم ،وبارها مزاحمش شده، یکبار جلو اسنپش پیچیده و دست بچه ۷سالش که با خنمش بوده گرفته و سوار کرده ،چند بارتو کوچه در خونه دیده شده و حالا خانمش که فهمیده شوهرش میدونه میگه مزاحمم شده ولی مطمینیم حداقلش ارتباط تلفنی داشتن والان میخواد طلاق بگیره راهش چیه

کارشناس حقوقی ترازو 21 بهمن 1400
پاسخ

سلام و وقت بخیر نیمای عزیز
طبق قانون حق طلاق با مرد هست و برای طلاق از جانب مرد نیاز به شرط خاصی نیست. البته باید حقوق مالی زن مثل مهریه رو بده. پیشنهاد میکنم در صورت صلاحدید از طریق لینک زیر با وکلای ما ارتباط برقرار کنین تا برای این موضوع شما رو راهنمایی کنن و بهترین راهکار رو به شما ارائه بدن.
موفق باشید.
مشاوره حقوقی آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو

مینو 19 دی 1400
پاسخ

سلام آیا با وجود داشتن وکیل حضور زوجه در دادگاه اعسار الزامیه؟ و در صورتیکه زوجه فقط از دارایی های همسر اطلاع داره و مدرکی نداره آیا حضورش در نظر قاضی تاثیر داره؟

سلام مینوی عزیز
با توجه به اینکه وکیل گرفته شده نیازی به حضور زوجه در دادگاه نیست مگر اینکه قاضی اون رو ضروری بدونه.

Hasson 19 دی 1400
پاسخ

سلام خسته نباشید تورو خدا بهم کمک کنید من زنم میخواد طلاق بگیره من زنمو دوست دارم ۱۳ سال ازدواج کردم من خیلی اذیتش کردم حق با همسر هست ولی کوتاه نمیاد باهم زندگی کنه منم نمیدونستم حق طلاق بهش دادم مشاوره رفتم ۲ جلسه باز کوتاه نمیاد همه چی رو بخشیده ۲ جلسه دیگه مونده حالا من باید چیکارکنم راهنمایی کنید لطفا راستی ما یه بچه داریم که ۸ سالشه من میخوام طلاق نگیره چون دوسش دارم بچه ام کلی آسیب میبینه لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
متاسفانه اگر حق طلاق رو بشون دادید و شرایطش محقق شده از لحاظ حقوقی کاری نمیشه کرد.

Mohamad sadeghyan 13 دی 1400
پاسخ

باسلام ودرود یه سوآل حقوقی درحدبله نخیر آیا عروس یک خانواده میتونه طلب مهریه اشواز پدرشوهر بکنه یانه درحالی که سی سال گذشته وهم شوهر وهم پدرشوهر مرحوم شدن عروس اومدن طلب مهریه رواز داماد خانوادشوهر خواستند این امر چطوریه میشه گرفت یانه عروس مهریه رواز داماد شوهر بخوادشدنیه درحالیکه هیچ تعهدی هم دربین نیست

دوست عزیز سلام
به طور کلی جواب منفیه
اما باید بررسی بشه. مثلا ممکنه ارثی از پدرشوهر به شوهر رسیده باشه و اون ارث الان در اختیار خانواده همسرباشه که از محل اون زن میتونه مهریشو مطالبه کنه